فروشگاه پرستیژ همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه پرستیژ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به پشتیبانی سایت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به هماهنگی قبلی با فروشگاه مجدد عودت داده شود.
فروشگاه پرستیژ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. همچنین متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، از تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن سایت استفاده می نماید. در واقع با استفاده از سایت پرستیژ شاپ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
درج اطلاعات شما برای ارسال محصول باید با دقت کامل صورت گیرد در صورت هرگونه اشتباه در زمان ثبت عواقب ان پای مشتری بوده و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در این قبال ندارد .
حتما در زمان درج اطلاعات از جمله ادرس ، کد پستی ، شماره همراه و...با حوصله و دقت انجام دهید.
درج اطلاعات شهری در صورت انتخاب اشتباه شهر در صورت عودت محصول مبلغ رفت و برگشت محصول مجدد از مشتری گرفته میشود.
فروشگاه پرستیژ همواره میکوشد که هیچ گونه کسری در سفارشات به وجود نیاید، چنانچه به دلیل فروش حضوری ویا فروش در پیج در سفارش کسری ایجاد شود در اولین فرصت ما برای تامین محصول سفارش داده شده تلاش خود را کرده و پس از تهیه برای مشتری ارسال میکنیم و چنانچه محصول سفارش داده شده قابل شارژمجدد نباشد توسط تیم پشتیبانی به شما اطلاع دادمیشه ودر صورت مکان با محصول مشابه تعویض و یا مبلغ به صورت کامل به مشتری عودت داده میشود.
در نظر داشته باشید به دلیل شرایط ارزی کشوری در صورت شارژ مجددمحصول امکان افزایش قیمت نیز هست که درصورت تغییر قیمت باز مجدد توسط تیم پشتیبانی به شما اعلام میگردد.